NY DESIGN JAOW!

Som sagt, ny design :3
Men nu ska jag berätta om min hemska helg -.-
Min mamma och hennes pojkvän skulle till finland (båt)
Och jag skulle sova över hos deras kompisar, som har en liten JOBBIG barn!
Hon e 6 år.. och beter sig som 4!
Hon kom till mig heeela tiden och ba: SKA VI LEKA?? SKA VI LEKA?
sen när jag sa nej, så kastade hon massa kuddar på mig o.o
och jag ba: nu kommer vi säkert inte leka! Jag skulle precis säga att det okej och vi kan leka, men du kastar kuddar på mig! Så nu kommer vi absolut inte leka!
Hon började gråta och skrek: fööörlååt fööörlåååt!
Jag ba: nej, det redan försent!
hahah xD hon blev typ sur.. men hon hängde inte på mig iaf..
Natten var värsta... men tysta!
Jag sov under en sommartäcke! FAn va jag frös!
Jag skaka hela natten.. och sov typ inget! så jag e typ förkyld nu.. tror inte jag ska till skolan imorn :/
Men nu ska jag fortsätta berätta: Och dem sa hela tiden att om jag vill äta,så e det bara att gå till köket.
Jag fattar inte hur kan man äta så mycket?! dem åt hela tiden -.- jag försökte vara snäll.. och åt me dem.. Men sen så var jag propp-full!! så jag kunde typ inte röra på mig, och så kom den jobbiga ungen och ba: SKA VI LEKA? KOM VI SPELAR LITE XBOX, SEN SÅ RITAR VI, SEN GÅ GÅR VI UUUT!
så man ba: meeeeeeeeeeeen faaaaaaaaaaaaan också!!!!!!
Så jag gick upp 10 kilo i helgen!
VI var i skhlm (skärholmen) också och jag köpte ear cuff
och: 
Den depend grejen: jag älskar den! det e typ: base coat, top coat osv..
Men nu ska jag dra, hej då!
Puss angelika! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0