förlåt!

Sorry att vi inte bloggat på ett tag.. Men jag glömde bort bloggen!
Nu ska jag lägga upp några bilder, gammla bilder .. Från sommaren:D
Skulle jag passa i svart ;)?
polen ♥

Det e jag och Sara :D
Mee <3
Jag och min bästis var ute ch fotade när det rängnade :D
Min kusin älskade den här bilden :D det hon som gjorde om den
hon typ tvinga mig att lägga upp den på fb.. Men jag gillar inte den så mycket för att lägga upp på facebook ♥
OOOps smutsig tröja.. en iaf.. det e en bild från polen, jak min kusin och mormor var och hälsade på hennes familj (mormors) vi brukade åka dit rätt så ofta på sommaren ♥
POLEN ♥ DET HÄR E TYPISK POLKS VILLAGE! tyst, soligt, dem enda färgerna e gul och grön, man hör ko ko ko hela tiden det så himla gulligt, och muuu också ;)
Jag och min kusin badar i havet xD
Jag och min knäppa mamma ;) <3
JÄVLAR, eller hur ;) <3 Visste e man modig ;)
jag och min mammas farfar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0